reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktoria Slatkovska

Viktoria Slatkovska

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka , čo sa trochu viac venuje umeniu a trochu menej veciam ktorým nerozumie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

N e b e z p e č n e

Viktoria Slatkovska

N e b e z p e č n e

Slnko hladilo celú zema ja som sa dotýkala predstávnekonečné ticho vytvorilo okolo mňa lesa nebezpečné začalo byť všetko

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 292x
  • 0
Anjelská

Viktoria Slatkovska

Anjelská

Lietať smie,krídla ťaží mámeniea s ním,do života stúpa kým,nepadne najhlbšie potom

  • 3. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 320x
  • 0
Čokoládové ticho

Viktoria Slatkovska

Čokoládové ticho

Bez cennostía bez prívalu hmoty tohto sveta,z maličkostí,v čokoládovom tichu vynorí sa veta.

  • 17. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 0
Magnetizmus

Viktoria Slatkovska

Magnetizmus

Máš hnedé vlasy a oči,už si ani nepamätám aké.Kúsok nádeje sa mi votrel do životaAni neviem ako.

  • 15. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 603x
  • 0
Komu dobré komu zlé ...

Viktoria Slatkovska

Komu dobré komu zlé ...

Komu dobré, komu zlé, rozšafné je ráno, zhaslo malé svetlo v tme, pošepká mi vánok,

  • 14. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 401x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu